צריכים טכנאי גז? השאירו לנו פרטים וכבר נחזור!

טכנאי גז בבאר שבע

מעוניינים להוסיף נקודות גז חדשות בבית? צריכים לחבר גריל חדש או טאבון? לא משנה מה העבודה הנדרשת, דרכנו תוכלו להזמין טכנאי גז בבאר שבע והאזור עוד היום.

השוו בין טכנאי גז בבאר שבע

הבחירה בטכנאי לצורך תיקון או התקנה היא לא תמיד פשוטה. כולנו מעוניינים לקבל שירות מקצועי מטכנאי אמין וכמובן לקבל מחיר הוגן ולא גבוה מדי. לשם כך, יצרנו בעבורכם את האפשרות לבצע השוואת מחירים בין מספר טכנאי גז בבאר שבע והסביבה. 

 

כיצד זה עובד? כל שעליכם לעשות הוא להשאיר פנייה כאן באתר ואנו נחזור אליכם ונדאג לקשר ביניכם לבין הטכנאים אשר זמינים כעת לספק את השירות הרצוי. כמו כן, ניתן להתקשר אלינו (המספר מופיע כאן למעלה באתר) 

 

טכנאי גז בבאר שבע

כמה עולים שירותי הגז השונים?

לפני הזמנת שירות כלשהו מטכנאי גז בדרום כדאי ואף מומלץ להכיר את העלויות של כל עבודה ועבודה. להלן מחירון קצר אשר מציג טווח מחירים של שירותי גז תוך התייחסות לעבודות הנפוצות ביותר בתחום הגז. נדגיש כי לפני שמזמינים טכנאי גז פרטיים, כדאי לבדוק איתם את המחיר המדויק מאחר והוא עשוי להשתנות מעת לעת.

מחירון שירותי גז בבאר שבע והסביבה

כמה עולה להתקין ברז גז?

המחיר הוא עבור התקנת ברז גז וכולל את עלות הברז.


200 - 400 ש"ח
כמה עולה שירות של הזזת נקודת גז?

הזזת נקודת גז קיימת במרחק של עד 2 מטר.


350 - 450 ש"ח
כמה עולה לתקן פטריית חימום?

המחיר המדויק נקבע לפי סוג התקלה.


250 - 450 ש"ח
מה המחיר לתיקון דליפת גז בכיריים?

בדיקת החיבורים בצנרת הגז, איתור הדליפה ותיקונה.


250 - 350 ש"ח
עלות התקנת גריל גז בחצר או המרפסת

המחיר אינו כולל את התקנת נקודת הגז המרפסת.


200 - 400 ש"ח

הדפס מחירון

מה לבדוק בעת הזמנת טכנאי גז באזור באר שבע?

ראשית כל, מומלץ לוודא שהטכנאי בכלל זמין כעת על מנת לספק לכם את השירות הנדרש. לאחר מכן, מומלץ לבדוק מולו האם יש לו ניסיון בתיקון התקלה שאתם חווים כעת או לחילופין ניסיון קודם עם סוג המוצר או הדגם הספציפי (למשל כיריים, גריל גז, טאבון ועוד).

 

כמו כן, חשוב לזכור בעת הזמנת טכנאי גז באזור באר שבע כי הוא חייב להיות מוסמך ולעבור הכשרות מסוימות על מנת לעסוק בעבודות השונות ולמעשה יש מספר רמות וסיווגים של טכנאים בתחום. לבסוף חפשו המלצות על הטכנאי ובדקו האם המחירון עולה בקנה אחד עם טווח המחירים המוצג כאן במחירון הגז באתר שלנו.

שירות מקצועי גם לבתי עסק מכל סוג

ניתן להזמין את שירותיו של טכנאי גז באר שבע בגם לבתי עסק, משרדים, מסעדות ובתי קפה ולא רק לבתים פרטיים או דירות. מעוניינים לחבר כיריים חדשות? רוצים לבצע התקנה של גריל גז או פטריית חימום חדשה? אין בעיה. אנו נשמח להעניק לכם שירות ולמצוא בעבורכם את הטכנאי הטוב ביותר לשם כך.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706234

הזמינו עוד היום טכנאי גז מוסמך בבאר שבע

מאחר והשירות שלנו ניתן לגמרי בחינם, תוכלו לצלצל אלינו עוד היום על מנת למצוא טכנאי גז מוסמך בבאר שבע. השירות שלנו לא רק חוסך לכם כסף אלא הוא גם מקצר את זמני החיפוש ומייעל את התהליך בצורה משמועתית. במקום לבדוק בכל רחבי הרשת, אנו מרכזים את כל הטכנאים המומלצים בעיר במקום אחד.