צריכים טכנאי גז? השאירו לנו פרטים וכבר נחזור!

טכנאי גז בירושלים

פורטל 'אייגז' מאפשר לכם להשוות מחירים בין טכנאי גז בירושלים. היעזרו בנו והשוו מחירים בין מספר טכנאים שונים עד למציאת הטכנאי שילווה אתכם בתהליך ההתקנה או התיקון.

השוואת מחירים בין טכנאי גז בירושלים

מחפשים טכנאי גז בירושלים? במקום להסתפק בהצעת מחיר מטכנאי יחיד, אנו מזמינים אתכם לבחון מספר חלופות ולקבל כמה הצעות מחיר מטכנאי גז מומלצים המספקים שירות ברחבי העיר. אנו מקפידים לעבוד עם הטכנאים הטובים ביותר באזור על מנת שתקבלו את השירות הטוב ביותר מבחינת איכות העבודה וכמובן המחיר שלה.

 

טכנאי גז בירושלים

מחיר עבודות של טכנאי גז בירושלים

כמה עולה לאתר דליפת גז בדירה? ומהו המחיר של התקנת כיריים חדשות? גלו את המחירים של כל עבודה ועבודה באמצעות המחירון המצורף כאן, אשר מורכב משקלול של מספר הצעות מחיר אמיתיות של טכנאי גז בירושלים והסביבה.

מחירון עבודות גז בירושלים והסביבה

התקנת כיריים גז בירושלים והסביבה

התקנה הכוללת בדיקת תקינות לכיריים בסיום.


200 - 400 ש"ח
עלות התקנת נקודת גז חדשה במרפסת

התקנה של נקודת גז במרפסת על ידי טכנאי מקצועי.


300 - 500 ש"ח
כמה עולה לפתוח סתימה בכיריים גז?

המחיר היקר יותר, מתייחס למצב בו נדרש להחליף את הדיזות בחדשות.


200 - 400 ש"ח
עלות תיקון פטריית חימום שאינה פועלת

המחיר מתייחס לחיזוק חיבורים, תיקון דליפות ועבודות נוספות.


250 - 450 ש"ח
כמה עולה להחליף צינור גז?

החלפת צינור גז שעשוי מנחושת.


30 - 65 ש"ח למטר
כמה יעלה להזיז נקודת גז קיימת למקום אחר?

הזזת נקודת גז לאזור סמוך במרחק של עד 2 מטרים.


350 - 450 ש"ח

הדפס מחירון

למה חשוב להזמין מתקין גז מקצועי?

מתקין גז חייב לעבור הכשרה מסוימת אשר בה הוא לומד היכן מותר למקם את הרכיבים השונים על מנת לשמור על בטיחות דיירי הבית. כך למשל, התקנה של נקודת גז חדשה חייבת להיות בגובה נמוך יותר מהגובה של הכיריים ובמרחק של 50 סנטימטר מנקודת חשמל בבית.  מתקין גז מורשה בירושלים מכיר את נהלי הבטיחות השונים וידע לבצע א את העבודה מבלי לסכן את השוהים במקום.

 

טכנאי גז מומלץ בירושלים

הזמנתם טכנאי גז מוסמך בירושלים? כך תתכוננו:

במידה וכבר הזמנתם שירות של טכנאי גז מוסמך בירושלים, נמליץ לכם להכין את הבית לקראת העבודה. נסו לפנות את האזור בו הולכת להתבצע העבודה על מנת שיהיה ניתן לבצע אותה מהר יותר ובצורה נוחה. בנוסף, חשוב לוודא עם הטכנאי האם הוא מביא איתו את חלקי החילוף השונים במידה ויש צורך לבצע תיקון הדורש החלפה או שמא עליכם לרכוש את החלק בעצמכם.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706234

למה חשוב לקרוא המלצות על טכנאי גז בירושלים?

פרט לדברים הרגילים שאנו בודקים בעת הזמנת טכנאי גז בירושלים (מחיר, זמינות וכדומה) חשוב גם לבצע בדיקות באשר להמלצות שיש על בעל המקצוע. ככל שנצליח למצוא יותר חוות דעת חיוביות מלקוחות קודמים של אותו הטכנאי, כך נדע שאנו בידיים טובות. נדגיש כי כל הטכנאים שעובדים איתנו נבדקו ונמצאו מצוינים, כך שכאשר אתם מזמינים שירות דרך האתר, תוכלו לדעתי כי בוודאות תקבלו שירות של טכנאי גז מומלץ, מקצועי ושירותי, לא מצאתם בירושלים? נסו למצוא טכנאי גז במעלה אדומים.

שאלות נפוצות על טכנאי גז באזור ירושלים

באיזה אזורים של העיר את מספקים שירות?

בכל רחבי העיר, כולל תלפיות, ממילא, פסגת זאב, עין כרם ושאר השכונות.


יש ריח חזק של גז בבית, מה עליי לעשות?

ייתכן וקיימת דליפת גז בבית. במצב זה כדאי לאוורר את הבית על ידי פתיחת חלונות ולאחר מכן יש לקרוא לטכנאי גז מאזור ירושלים והסביבה שיגיע לבדוק את הסיבה לריח החזק.


מה היתרונות של הזמנת טכנאי גז פרטי בירושלים?

טכנאי גז פרטי ברוב המקרים יוכל להגיע מהר יותר מאשר חברת הגז, מה גם שהחברה אינה מספקת מענה לכל סוגי התקלות או להתקנות של פריטים.