צריכים טכנאי גז? השאירו לנו פרטים וכבר נחזור!

התקנת ברז גז

גלו כמה עולה להתקין ברז גז חדש בבית ומה חשוב לזכור לפני שמזמינים את השירות. בנוסף, תוכלו להזמין טכנאי מקצועי לצורך ביצוע העבודה דרך האתר שלנו בצורה קלה ופשוטה.

מחיר התקנת ברז גז 

בואו נתחיל לדבר על הדבר שמעניין את רובנו וזה כמובן מחיר השירות. אז כמה עולה להתקין ברז גז חדש? ברוב הפעמים יהיה מדובר בעבודה של כמה מאות שקלים ואם ננסה להיות מדוייקים יותר, הטווח נע בין 200 ש"ח ל-400 ש"ח אצל רוב הטכנאים בתחום. אגב, למקרה שתהיתם, המחיר כולל את עבודת ההתקנה עצמה וגם את רכישת הברז על ידי הטכנאי.

מחיר התקנת ברז גז חדש

מחיר התקנת ברז גז חדש: 300 ₪

טווח מחיר גבוה 400 ₪

טווח מחיר נמוך 200 ₪

חשיבותו של ברז הגז 

למעשה ברז הגז הוא  שסתום שתפקידו לאפשר לנו שליטה בזרימת הגז אל מתקן או מכשיר מסוים בבית. כאשר נסגור את הברז, זרימת הגז תיעצר וכך נוכל למנוע מצבים מסוכנים. בדרך כלל נהוג לסגור את ברז הגז לאחר השימוש במכשירים מסוימים כמו גריל גז, פטריית חימום על גז וכו' וזאת על מנת למנוע דליפות גז בבית או בבניין. 

סוגי ברזי הגז שכדאי להכיר

יש לא מעט סוגים שונים של ברזי גז, הנה הברזים הנפוצים ביותר שבהם נהוג להשתמש כיום:

  • ברז גז עם שסתום רגיל: זהו הדגם הנפוץ ביותר של ברזי גז בתוך שטח הבית. ניתן לפתוח ולסגור את הברז בעזרת השסתום וכך לווסת את כניסהת הגז.
     
  • ברז עם שסתום אל חוזר: מדובר בברז גז מיוחד אשר מגיע עם שסתום שתפקידו הוא למנוע את זרימת הגז בכיוון ההפוך, נפוץ כאשר מתקינים דוד גז בבית.
     
  • ברז ניתוק מהיר: ברז זה משמש אותנו בעיקר לצורך חיבור גריל גז אך גם למוצרים נוספים כמו טאבון הפועל על גז או פטריית חימום. הוא מגיע עם שסתום מיוחד אשר מאפשר ניתוק וחיבור מהיר אל נקודת הגז.
     
  • ברז גז חשמלי: למעשה מדובר על ברז אשר מזהה נפילת מתח (קצר חשמלי) וסוגר את השסתום, מה שעוצר את זרימת הגז. על ידי חיבור ברז זה אל מערכות לגילוי אש ומערכות חשמל, נוכל לשמור על הבטיחות בעת דליפת גז.
     
  • ברז גז מפצל: בעל שתי יציאות או יותר, משמש לחיבור של מספר מכשירים לאותה נקודת גז. ברז זה מכונה גם ברז סעפת לגז.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706234

שירותי החלפת ברז גז קיים בחדש

אם מותקן אצלכם כיום ברז גז אך ברצונכם להחליפו בשל שינוי סוג הברז או לאור העובדה שהברז הנוכחי אינו תקין, תוכלו להיעזר בשירותיו של טכנאי גז פרטי לצורך פירוק הברז הקיים, הוצאתו מהמקום והחלפתו בברז החדש. ניתן לרכוש את הברז בכוחות עצמכם או לבקש מהטכנאי לבצע את הרכישה בעבורכם, על סמך ניסיונו המקצועי.

היכן מתקינים את הברז ומה אומר התקן?

בישראל ישנו תקן באשר להתקנת ברז גז ביתי וכל התקנה חייבת להתבצע לפי הנחיות מדויקות. על פי הנחיות אלו, ברז הגז חייב להיות מותקן באזור נגיש על מנת לאפשר לדיירי הבית את סגירתו במקרה של דליפת גז בבית.

 

נהוג למקם את ברז הגז בסמוך למכשיר או המוצר שאליו הוא עתיד להיות מחובר ולכן אם הזמנתם התקנת כיריים גז, וודאו שהטכנאי מיקם את הברז בסמוך אליהם, בדרך כלל בחלקו העליון של אחד הארונות הסמוכים למכשיר.

 

בנוסף, ברז גז חייב להיות מותקן במרחק של לפחות 50 ס"מ מנקודת חשמל וזאת על מנת לשמור על בטיחותם של דיירי הבית.

התקנת ברז גז במרפסת או החצר

כפי שהסברנו קודם לכן, ישנה האפשרות להתקין ברז גז גם מחוץ לבית, לצורך חיבור של מכשירים שונים כמו פטריות לחימום, טאבון אפייה על גז וכמובן גריל גז. ניתן לקבל דרכנו שירות הכולל התקנת נקודת גז במרפסת, כולל כמובן התקנה של ברז גז מתאים, לרוב עם האופציה לניתוק מהיר.