צריכים טכנאי גז? השאירו לנו פרטים וכבר נחזור!

פיצול נקודת גז

פיצול נקודת גז זו דרך נהדרת ליצור חיבור למערכת הגז במקומות חדשים בבית. אך עבודה זו דורשת מיומנות וחובה להיעזר בטכנאי גז בשביל לבצע את הפיצול עצמו. דרך פורטל 'אייגז'  תוכלו להזמין טכנאי לביצוע העבודה במחיר משתלם למדי.

מתי נבצע פיצול נקודת גז?

אם בעבר היינו זקוקים לחיבור אל נקודת גז רק בעבור הכיריים בבית, כיום החיבור נפוץ הרבה יותר בשל השימוש הגובר במכשירים שונים הפועלים על גז במקום על מערכת חשמל. אנו נזדקק לפיצול נקודת גז קיימת במצבים בהם נרצה לחבר מוצר כלשהו אשר פועל על גז כמו חיבור של טאבון חדש שרכשנו לגז, מערכת חימום לבית הפועלת על גז וגם לצורך התקנת נקודה לגריל גז או כל מכשיר אחר.

 

פיצול נקודת גז

כמה עולה לפצל נקודת גז קיימת?

המחיר של עבודה מסוג זה, נע בדרך כלל בין 400 ש"ח ל-500 ש"ח. חשוב לציין כי המחיר אינו כולל את רכישת הצנרת ובמידה ותרצו שטכנאי הגז יבצע רכישה של הצנרת בנוסף לעבודה של פיצול הנקודה - תאלצו לשלם בהתאם לאורכו של הצינור. מחיר של צינור גז נע בין 40 ל-60 ש"ח למטר.

עלות פיצול נקודת גז קיימת

עלות פיצול נקודת גז קיימת: 450 ₪

טווח מחיר גבוה 500 ₪

טווח מחיר נמוך 400 ₪

האם עדיף לפצל נקודת גז או להתקין חדשה?

אם אנו מסתכלים על הפרמטר של מחיר העבודה, האופציה של פיצול תהיה כמעט תמיד זולה יותר מאשר התקנת נקודת גז חדשה והעבודה עצמה של פיצול נקודה קיימת עשויה להיות פשוטה וקצרה יותר מאשר התקנה חדשה הדורשת מהטכנאי לבצע חיבור של הצנרת אל ארון המונים מחוץ לבית. בכל מקרה, אנו ממליצים להיעזר בטכנאי עצמו מאחר וכל מקרה לגופו.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706234

מה חשוב לדעת לפני שמפצלים נקודה?

חשוב לזכור שמאחר ואנו מפצלים נקודה קיימת, במקרים של תקלה כלשהי בצנרת - שתי הנקודות יפגעו מהמצב. כמו כן, בדיוק כמו בהתקנה של נקודה חדשה או הזזת נקודת גז קיימת למקום אחר, נדרש לשמור על נהלי הבטיחות השונים כמו מרחק מסוים (50 ס"מ) מנקודת חשמל וגם התקנה בגובה מסוים שימנע תקלות וישמור על בטיחות דיירי הבית ככל שניתן, יש לבדוק גם את "לחץ" הגז שעובר לאחר הפיצול, למשל למערכת מחמם מים בגז צריך לחץ מסוים וייתכן כי מנקודה מפוצלת, לא יהיה ניתן לקבל אותו.

קבלו עד שלוש הצעות מחיר לפיצול נקודת גז

פורטל 'אייגז' מאפשר לכם לקבל עד שלוש הצעות מחיר שונות מטכנאי גז מומלצים אשר מספקים שירות בעיר או האזור שבו אתם מתגוררים. קבלת הצעות המחיר אינה כרוכה בעלויות או בכל התחייבות כלפי הטכנאי ולכן מומלץ להיעזר בשירות ולבחון את העלויות לפני הזמנת העבודה. צרו איתנו קשר עוד היום ותוכלו לקבל פרטים נוספים.