צריכים טכנאי גז? השאירו לנו פרטים וכבר נחזור!

טכנאי גז ברחובות

העיסוק בגז, מצריך ידע ומיומנות וזאת על מנת לבצע עבודה אחראית ולשמור על בטיחות השוהים בבית. אם גם אתם מחפשים טכנאי גז ברחובות שיודע לבצע את העבודות השונות תוך הקפדה על ההנחיות - תוכלו למצוא אותו בעזרתנו.

משווים מחירים ומוצאים טכנאי גז ברחובות

אם זה עתה התחלתם בחיפושים אחרי טכנאי גז ברחובות וגיליתם שיש לא מעט טכנאים המספקים שירותים ברחבי העיר, כדאי שתיעזרו בשיטת השוואת המחירים בשביל לבחור את הטכנאי המתאים ביותר. פורטל אייגז מאפשר לכם לבצע השוואת מחירים בין טכנאי גז פרטיים אשר מעניקים שירות בעיר רחובות ובסביבתה הקרובה.

 

מיד נרחיב באשר לסוג השירותים שתוכלו לקבל אך לפני זה כדאי שתדעו שאנו מבצעים סינונים ובדיקות לכל הטכנאים שעובדים איתנו וזאת במטרה לספק לכם הצעות מחיר מהטכנאים הטובים ביותר. עוד נדגיש כי השימוש בהשוואת המחירים יכול לחסוך לכם כסף רב בתהליך וכמובן מאפשר לכם לקבל מידע על העלויות בצורה קלה, נוחה ובעיקר מהירה.

 

טכנאי גז ברחובות

סוגי העבודות שניתן להזמין מטכנאי גז בעיר:

להלן פירוט של העבודות הנפוצות ביותר בתחום:

  • נקודת גז: מגוון שירותים הקשורים לנקודות הגז בבית או בבניין וזה כולל בין היתר הזזה של נקודת גז קיימת, התקנת נקודת גז חדשה או פיצול נקודת גז.
     
  • התקנת קמין גז: החלטתם להתקין קמין גז בשביל לחמם את הבית? במידה והוא עובד על גז ולא על עצי הסקה - בעל המקצוע שאתם מחפשים הוא טכנאי גז.
     
  • תיקון דליפות גז: בדרך כלל כאשר מריחים ריח חזק של גז בבית, הדבר מצביע על דליפה של גז. הדליפה יכולה להיות גם מהמכשיר עצמו (כיריים למשל) אך גם מצינור הגז או החיבורים ולכן נדרש להזמין גורם מקצועי שיאתר את הדליפה ויתקן אותה.
     
  • החלפות ותיקונים: החל מתיקון תנור גז או כיריים שלא עובדות כמו שצריך ועד לתיקון של פטריית גז (לחימום) או גריל.

* מעוניינים לקבל מידע על עלויות? ראו מחירון טכנאי גז מפורט באתר אשר מציג מחירים של העבודות השונות.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706234

התקנת כיריים גז ברחובות - כמה זה עולה?

רכשתם כיריים ואתם זקוקים להתקנה? ראשית נדגיש כי מדובר בעבודה אשר חייבת להתבצע על ידי טכנאי גז מוסמך ואין לבצע ניסיונות התקנה עצמאיים, מאחר ואתם עלולים לסכן את דיירי הבית. עבודה מסוג זה תעלה בדרך כלל בין 200 ש"ח ל-400 ש"ח והתהליך עצמו לא אמור לקחת יותר מחצי שעה. מחפשים מידע נוסף בנושא? בקרו בעמוד שכתבנו על התקנת כיריים גז.

 

מחיר ממוצע להתקנת כיריים גז ברחובות

מחיר ממוצע להתקנת כיריים גז ברחובות: 300 ₪

טווח מחיר גבוה 400 ₪

טווח מחיר נמוך 200 ₪

איך מאתרים טכנאי גז מוסמך ומורשה ברחובות?

כפי שבוודאי כבר הבנתם, עיסוק בגז זה ממש לא משחק. מדובר בעבודה שעשויה להיות מאוד מסוכנת וחייבת להתבצע בצורה נכונה. אז איך מאתרים טכנאי גז מוסמך ברחובות? הדבר הפשוט ביותר שתוכלו לעשות הוא לבקש מהטכנאי להציג בפניכם תעודת רישיון. הרישיון חייב להיות בתוקף ולכן בדקו את התאריך שלו.

 

כמו כן, בכל רישיון שכזה כתוב את שמו של הטכנאי וכמובן מופיעה תמונה שלו. לאלו מכם אשר לא רוצים לקחת סיכון, תוכלו לבקש מהטכנאי לשלוח לכם צילום של התעודה טרם הגעתו בשביל שלא תגיעו למצב בו הזמנתם כבר את העבודה ורק אז גיליתם שהטכנאי אינו מורשה.