צריכים טכנאי גז? השאירו לנו פרטים וכבר נחזור!

טכנאי גז ברעננה

הגז לא עובד? מתחילים להריח ריח של גז בתוך הבית? במקרים כאלה חשוב לקרוא לטכנאי גז מוסמך ברעננה שיטפל בבעיה שלכם במקצועיות ובקלות. באמצעותנו תוכלו להשיג אפילו טכנאי גז בזול באמצעות השוואת מחירים פשוטה וקלילה.

בצעו השוואת מחירים בין טכנאי גז ברעננה

רק רגע לפני שאתם מזמינים טכנאי גז ברעננה, חשוב להגיד שהמחיר שלו יכול להשתנות בהתאם לכמה גורמים שונים. דבר ראשון מדובר בעבודת הגז שיעשה. כמובן יש הרבה עבודות שטכנאי גז יכול לעשות, ולא לכולן יש את אותו המחיר, אבל על זה נרחיב בהמשך.

 

בינתיים נרצה להתעכב על העובדה שהמחיר יכול להשתנות גם בהתאם לטכנאי הגז עצמו. למה רצינו להתעכב על זה? כי זה אומר שבאמצעות השוואת מחירים תוכלו לחסוך במחיר של תיקון הגז שתצטרכו לעשות. רק התקשרו אלינו ואנחנו נדאג לקשר ביניכם לבין עד 3 טכנאי גז ברעננה. דברו איתם, השוו בין המחירים וחסכו.

 

טכנאי גז ברעננה

מה המחיר של טכנאי גז ברעננה?

אז אמרנו שמחיר טכנאיגז ברעננה משתנה בין כל טכנאי גז אחד לאחר, אבל בהחלט נוכל לשים טווח של מחירים לעבודות גז שונות. צירפנו לכם מחירים של עבודות נפוצות, אם תרצו לקרוא עוד תוכלו להסתכל על מחירים של עבודות ותיקוני גז נוספים.

מחירים של תיקוני גז נפוצים ברעננה

תיקון כיריים גז

במחיר תלוי בתקלה הספציפית שגורמת לכיריים לא לעבוד.


200 - 500 ש"ח
תיקון דליפת גז

המחיר הוא על התיקון עצמו בלי הצורך באיתור הדליפה.


200 - 350 ש"ח
מחיר ביקור טכנאי גז ברעננה

המחיר הוא עבור הביקור עצמו. במידה ויצטרך לעשות תיקון תשלמו על התיקון בלבד ולא על הביקור.


200 - 300 ש"ח

הדפס מחירון

לוקחים רק טכנאי גז מוסמך!

בין אם אתם מבינים קצת או הרבה בכל הנושא של גז, חשוב להגיד לוקחים רק טכנאי גז מוסמך לעבודות ותיקוני הגז שלכם. במקרים שבהם אתם מריחים דליפה, מומלץ לעשות שני דברים. קודם כל פתחו את החלונות, זה יתן לגז לברוח וימנע סכנה של התלקחות. בנוסף כבו את כל המכשירים שמחוברים לחשמל. אחרי שעשיתם את הדברים האלה הזמינו טכנאי גז ברעננה. תוכלו למצוא דרכנו טכנאי גז מוסמך ברעננה באמצעות שיחה אלינו או השארת פרטים בטופס הבא.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706234

האש לא נדלקת בכיריים?

אם הלהבה לא נדלקת בכיריים שלכם בהחלט נראה שזה הזמן להזמין טכנאי גז ברעננה שיטפל בבעיה. יכולות להיות כמה בעיות כשהנפוצה היא שפשוט נגמר לכם הגז או שהצינור לא מחובר. לפעמים קורה שגם לא מצליחים לסובב את הכפתור מספיק, דבר שנגרם לרוב בעקבות לכלוך או בלאי של הכפתור.במקרים כאלה הזמינו טכנאי שיתקן את הכיריים שלכם כדי שתוכלו לבשל כמו שצריך.