צריכים טכנאי גז? השאירו לנו פרטים וכבר נחזור!

טכנאי גז בתל אביב

פורטל 'אייגז' מאפשר לכם לבצע השוואת מחירים מהירה בין טכנאי גז בתל אביב מוסמך ומקצועי, תוך קבלת מספר הצעות שונות בעבור עבודות כמו התקנת נקודת גז, התקנת כיריים וכל עבודה אחרת הקשורה למערכות גז.

מצאו טכנאי גז בתל אביב במחיר זול

העבודות בענף הגז מגוונות למדי וכוללות התקנות של מערכות ונקודות גז, איתור ותיקון דליפות גז וכמובן תיקון מכל סוג במכשירי הגז הביתיים. עלות טכנאי גז בתל אביב יכולה להסתכם בכמה מאות שקלים אך עדיין ישנם פערים בין הצעות המחיר של הטכנאים השונים אשר מספקים שירות בעיר.

 

בשביל להוזיל עלויות, נמליץ לכם לפנות אלינו ולקבל עד שלוש הצעות מחיר שונות ממספר טכנאי גז מוסמכים בעיר. כך תוכלו למעשה לערוך סקר שוק קצר ולוודא שאתם ממשיכים עם הטכנאי שסיפק את ההצעה הטובה ביותר. צרו איתנו קשר טלפוני או השאירו פנייה כאן באתר ונחזור אליכם בהקדם.

 

טכנאי גז בתל אביב

מחירון עבודות גז בעיר תל אביב והאזור

הגיע העת לגלות מה המחיר לעבודות השונות בתחום. המחירון המוצג כאן למטה, מספק אינדיקציה כללית על העלות של כל עבודה ועבודה ומתבסס על הצעות מחיר אמיתיות של טכנאים בכל רחבי העיר תל אביב וסביבתה הקרובה. יחד עם זאת ייתכנו שינויים בעלויות ולכן הקפידו לבדוק עלות סופית לפני הזמנת השירות.

מחירון עבודות גז בתל אביב והאזור

עלות התקנת נקודת גז בתל אביב

המחיר עשוי להשתנות בהתאם למיקום הנקודה בדירה.


300 - 500 ש"ח
עלות פתיחת סתימה בכיריים גז

המחיר כולל החלפת דיזות.


200 - 400 ש"ח
מה המחיר של התקנת כיריים גז בתל אביב

המחיר הוא עבור התקנת כיריים, כולל בדיקת לחץ.


200 - 400 ש"ח
כמה יעלה לתקן גריל גז?

מתייחס לתקלות של להבה חזקה מידי או מצב בו גריל גז לא נדלק.


200 - 450 ש"ח
עלות תיקון של פטריית גז

תיקון פטריית גז שאינה נדלקת או לא מחממת.


250 - 450 ש"ח

הדפס מחירון

טכנאי גז בצפון, במרכז ובדרום תל אביב

דרך הפורטל שלנו, תוכלו להזמין טכנאי גז בתל אביב מצוינים אשר מספקים שירות בכל רחבי העיר. ניתן להזמין שירות גם בעבור בתים פרטיים, דירות בבנייני מגורים משותפים וגם לעסקים כגון מסעדות, בתי קפה, מפעלים ומשרדים - בהם מתעוררת תקלה במערכת הגז או נדרשת התקנה כלשהי. הזמינו עוד היום טכנאי גז בצפון תל אביב, באזור המרכז או בדרום ותוכלו לשמור על מחירים מצוינים לכל עבודה נדרשת.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706234

מה משפיע על מחיר העבודה?

הדבר המרכזי שמשפיע על מחיר הזמנת טכנאי גז בתל אביב הוא סוג העבודה ולמעשה לכל עבודה יש טווח מחירים אחר בשל המורכבות ומשך הזמן שלוקח לבצע אותה. פרט לסוג העבודה, צריך להבין כי שעות הזמנת השירות עשויות גם הן להשפיע ובמידה והזמנתם טכנאי בשעות הערב, בסופי שבוע או מועדי חג - המחיר יהיה גבוה יותר. בנוסף, כאשר נדרש להחליף רכיבים מסוימים (למשל החלפת טרמוקפל בכיריים) המחיר מתייקר בשל עלות הרכיבים, שמתווספת למחיר העבודה עצמה.

הזמינו טכנאי גז מוסמך בתל אביב

כל עבודה בתחום הגז, חייבת להתבצע על ידי טכנאי גז מקצועי תוך שמירה על נהלי הבטיחות השונים. טכנאי גז מוסמך בתל אביב יתקין אצלכם בבית ציוד חדש ואיכותי ויבצע את החיבורים בדיוק כפי שצריך, מבלי לעגל פינות על מנת ל'קצר את זמני העבודה או לחסוך בעלויות. אנו מבצעים בדיקות מקדימות לכל הטכנאים אשר עובדים איתנו ובדוקים המלצות במטרה לספק לכם טכנאי גז באזור תל אביב שיבצעו את העבודה על הצד הטוב ביותר, במהירות ובמחיר משתלם והוגן. צרו איתנו קשר עוד היום והזמינו שירות.