צריכים טכנאי גז? השאירו לנו פרטים וכבר נחזור!

טכנאי גז בקרית אתא

בין אם מדובר על תיקון כיריים על גז או על חיבור והתקנה של מכשיר כזה או אחר הפועל על טכנולוגיית גז, אנו נשמח לעזור לכם במציאת טכנאי גז בקרית אתא ובסביבתה הקרובה. ניתן לקבל דרך 'אייגז' מספר הצעות מחיר שונות בתוך דקות ספורות.

הזמינו כעת טכנאי גז בקרית אתא

אנחנו בטוחים שרובכם כבר מבינים את החשיבות של מציאת בעל מקצוע אחראי ומנוסה אשר יודע להתעסק בהתקנות או תיקונים של מערכת הגז. דרך פורטל אייגז תוכלו למצוא טכנאי גז בקרית אתא, בעל ניסיון מקצועי רב, אשר עבר את כל ההסמכות המקצועיות הנדרשות, וישמח להעניק לכם שירות מהיר. השאירו פנייה בטופס המופיע בעמוד זה וצוות 'אייגז' יחזור אליכם עם כל הפרטים.

 

טכנאי גז בקרית אתא

טכנאי לתיקון כיריים גז בקרית אתא

המחיר המשוער בעבור עבודה של תיקון כיריים, הוא בין 200 ל-500 ש"ח, תלוי בתקלה הספציפית. אם למשל תצטרכו לפתוח כיריים שנסתמו, תשלמו בין 200 ל-400 ש"ח אך לעומת זאת החלפת טרמוקפל (חיישן בטיחות) תעלה מעט יותר והמחיר של עבודה זו עולה 300 ש"ח ועשוי להגיע גם ל-500 ש"ח. תיקון כיריים גז בקרית אתא כולל גם תיקון של המצת וכפתורי ההצתה וגם תיקון של דליפות גז בכיריים.

 

מחיר ממוצע לתיקון תקלות בכיריים

מחיר ממוצע לתיקון תקלות בכיריים: 350 ₪

טווח מחיר גבוה 500 ₪

טווח מחיר נמוך 200 ₪

מידע נוסף על טכנאי גז מוסמך בקרית אתא

חשוב לדעת שישנם רמות מקצועיות שונות של טכנאי גז. טכנאי גז ברמות 3 ו-4, יתאימו למי שמחפש תכנון של תשתית גז במוסדות גדולים, בניינים ומפעלים. לעומת זאת בעבור הצרכן הפשוט שמחפש עזרה עם מערכת הגז הביתית, נדרש לחפש טכנאי גז ברמה 1 או 2.

 

מה ההבדלים בין 2 הרמות הללו? הנה טבלה שתסייע לכם להבין זאת, לפני שתזמינו טכנאי גז בקרית אתא או בסביבתה הקרובה.

 

טכנאי גז בסיווג 1 טכנאי גז בסיווג 2

התקנה ותיקון צינורות, התקנה של נקודות גז, התקנת כיריים על גז, עבודות נוספות בבית.

 

כל עבודה שטכנאי גז סיווג 1 מבצע + התקנת מערכות גז במסעדות, בתי קפה, בתי עסק, בניינים, שכונות וכדומה.

 

מתי נזדקק לעזרתו של הטכנאי?

נהוג להזמין טכנאי גז מוסמך בצפון כאשר רוכשים מכשיר חדש כמו כיריים, פטריית חימום, מחמם מים על גז או גריל גז וזאת על מנת שיבצע התקנה וחיבור שלו אל נקודת הגז הקרובה ביותר. בנוסף, נהוג להזמין טכנאי גז בקרית אתא גם במהלך שיפוץ או מעבר דירה, מאחר וזו הזדמנות לבדוק את מערכת הגז בדירה ולטפל בה.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706234

טכנאי גז מומלץ בקרית אתא במחיר זול

ברוב הגדול של המקרים, הזמנת טכנאי גז בקרית אתא תעלה לכם כמה מאות שקלים. במידה ותרצו להוזיל את המחיר עוד יותר, תוכלו לעשות זאת על ידי השוואת מחירים ובחינה של מספר הצעות מחיר שונות. אנו נדאג למצוא בעבורכם טכנאי גז מומלץ בקרית אתא בעבור העבודה הספציפית הנדרשת לכם, מבלי שתצטרכו להתפשר על המחיר.