צריכים טכנאי גז? השאירו לנו פרטים וכבר נחזור!

התקנת קמין גז

כמה עולה התקנת קמין גז? ומה היתרונות והחסרונות של מוצר זה? אם אתם מתכננים להתקין קמין גז בבית, המדריך הבא הוא בשבילכם. לאחר שתבינו את הנושא לעומק, תוכלו להזמין מתקין קמין גז או טכנאי גז מקצועי הפועל באזורכם על מנת שיבצע את התקנת הקמין החדש.

התקנת קמין גז ע"י מתקין קמין מוסמך

אין ספק, קמין גז זוהי דרך נהדרת לחימום הבית. אם אתם מעוניינים לשלב בסלון שלכם קמין חדש ויפה, כדאי שתדעו שההתקנה עצמה חייבת להתבצע על ידי מתקין קמין גז מורשה או טכנאי מוסמך ומקצועי בשל העובדה שנדרש להתקין תשתית גז ולחבר אותה אל הקמין בצורה נכונה. דרך פורטל 'אייגז' - ניתן לקבל הצעות מחיר מטכנאים באזור המגורים שלכם בצורה קלה ומהירה ובכך לבצע סקר שוק קצר לפני שבוחרים את הטכנאי שילווה אתכם בתהליך.

 

התקנת קמין גז

כמה עולה התקנת קמין גז?

קשה מאוד לספק מחיר אחיד לכל ההתקנות מאחר וכל התקנה שונה מהאחרת בשל מבנה הדירה, סוג הקמין הנבחר והמיקום של מיכל הגז עצמו. מבדיקת שערכנו בקרב טכנאי גז מובילים מכל הארץ, עולה כי המחיר נע ברוב המקרים בטווח שבין 1,200 ש"ח ל-3,800 ש"ח. נדגיש כי המחיר מתייחס אך ורק להתקנה ואינו כולל את רכישת הקמין או מילוי הגז במיכל.

 

מחיר ממוצע להתקנת קמין גז

מחיר ממוצע להתקנת קמין גז: 2500 ₪

טווח מחיר גבוה 3800 ₪

טווח מחיר נמוך 1200 ₪

איך מתבצעת התקנת קמין גז?

להתקנת קמין גז יש מספר שלבים. תחילה נדרש להחליט על מיקום הקמין (לרוב בסלון או בנקודה מרכזית אחרת בבית) ועל מיקום בלוני הגז. לאחר מכן יש לבצע חורים עבור הארובה ולחבר את הקמין אל הארובה ואל בלוני הגז. חשוב לציין שאת ההתקנה של הקמין והארובה, יכול לבצע גם טכנאי מטעם החברה שממנה רכשתם את הקמין אך החיבור של הקמין אל הגז והכנת התשתית עצמה - חייבים להתבצע על ידי טכנאי גז מוסמך.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706234

היתרונות והחסרונות של קמין גז

בואו נכיר לעומק את היתרונות של קמין גז ונדבר גם על החסרונות שלו, בשביל לקבל תמונה רחבה יותר:

  • יתרונות של קמין גז: בקמין הפועל על גז ניתן לשלוט בטמפרטורה. כל שעליכם לעשות הוא לסובב את הגלגלת ולהגביר או להחליש את העוצמה. בנוסף, בתנור קמין יש תרמוסטט שניתן לכוון - מה שמאפשר להגיע לטמפרטורה מדויקת ומונע בזבוז מיותר של גז ברגע שמגיעים אליה, חשוב לזכור שקמין עץ לא מצליח לשמור על טמפרטורה אחידה כל הזמן ומצריך מאיתנו התעסקות.

    בנוסף, היות וניתן לקמין גז טיימר, הוא נחשב לפתרון מצוין לשליטה גם לשומרי שבת, שיכולים לכוון את שעות ההפעלה שלו מראש. כמו כן, ההתעסקות עם תנור גז היא הרבה פחות מסובכת מאשר התעסקות עם קמין עץ מאחר ואין צורך להזמין עצים, לאחסן אותם ולהוסיף כל כמה שעות עץ נוסף.
     
  • חסרונות של קמין גז: החסרון המרכזי של קמין גז הוא העלויות שלו. מילוי בלוני הגז אינו זול ואנו צריכים להזמין טכנאי גז שיבצע את מילוי הבלונים וגם יבצע בדיקת תקינות לפחות פעם בשנה, בעיקר לפני החורף כאשר מתחילים להשתמש בקמין. 

 

התקנה של קמין גז בבית

שאלות נפוצות בנושא התקנת קמין על גז

להלן מספר שאלות נפוצות בנושא התקנת קמין על גז, כולל התשובות של צוות אתר 'אייגז'

האם נהוג לספק אחריות על התקנת הקמין?

על ההתקנה עצמה נהוג לתת אחריות של בין שנה לשנתיים, לעיתים אפילו יותר - תלוי בטכנאי ובסוג ההתקנה.


כמה צפוי לעלות הקמין עצמו?

טווח המחירים רחב מאוד וניתן למצוא קמינים בעלות של 8,000 ש"ח וגם במחירים של 20,000 ש"ח ומעלה.


האם ניתן לבצע התקנת קמין בבית קיים?

בהחלט. זה אומנם מורכב יותר מאשר התקנה בבית חדש אך ניתן לבצע חציבות בקיר הקיים בשביל לחבר את גוף הקמין אל הארובה ואל תשתית הגז.


כיצד מתבצעת פעולת ההדלקה של הקמין?

ישנו כפתור אותו נדרש לסובב תוך כדי לחיצה, בדומה להדלקת הגז בכיריים. בתוך הקמין ישנו מצת שמדליק את הגז אשר זורם לתוך הקמין, מה שמדליק את האש בתוכו.


מה משפיע על מחירו של הקמין?

גודלו, עיצובו וסוג הקמין, כלומר האם מדובר בקמין בנוי בתוך הקיר או קמין שעומד "עצמאית".


מה זה ארובה כפולה ומה תפקידה?

בחלק מהקמינים הפועלים על גז יש שתי ארובות: דרך הראשונה הגז נפלט החוצה מתוך הקמין ודרך הארובה השניה נכנס חמצן מבחוץ. זהו מנגנון בטיחות שגם מונע תחושה של חנק בתוך חלל הבית.


שירותי התקנת קמין גז בדירה או בבית פרטי

מעוניינים להתקין קמין גז בדירה? רוצים לשלב את הקמין בבית פרטי אבל לא בטוחים היכן כדאי למקם אותו או את בלוני הגז? צרו איתנו קשר עוד היום ואנו נדאג שתקבלו פניות והצעות מחיר מעד שלושה טכנאי גז מומלצים אשר פועלים באזור בו אתם מתגוררים ומספקים שירותי גז שונים, בין היתר התקנה של קמין הפועל על גז. קבלת הצעות המחיר אינה מחייבת אתכם להמשך עבודה עם הטכנאים וגם אינה כרוכה בעלויות, אז קדימה - צרו איתנו קשר טלפוני או השאירו פנייה בטופס המופיע כאן בעמוד ואנו נדאג לכל השאר.