צריכים טכנאי גז? השאירו לנו פרטים וכבר נחזור!

מצת גז לא מפסיק?

מצת הגז בכיריים לא מפסיק לעבוד וממשיך לעשות רעש גם כאשר הכיריים אינם בשימוש? יש לכך מספר סיבות וגם כמה פתרונות, אז כמה יעלה לנו לתקן ואיך ניתן לפתור זאת לבד (לעיתים) - כל המידע ממש כאן.

מצת גז לא מפסיק לעבוד

מצת גז לכיריים נקרא גם נר הדלקה, תפקידו ליצור את הניצוץ הראשון ה"גיץ'" שיבעיר את הכיירים. במקרה שהוא תקול או נתקע, הוא ממשיך לעבוד ללא הפסקה ועשוי לגרום לרעש מטריד.
 

מצת כיירים שלא מפסיק לעבוד

מצת של הכיריים עובדים כל הזמן - סיבות:

יש כמה סיבות  לכך שמצת גז לא מפסיק לעבוד ו"מצקצק" כל הזמן, אז מהן ומה ניתן לעשות?

  • כפתור הדלקה תקוע: לעיתים פשוט הצתה תקוע יכולה לגרום להפעלה בלתי פוסקת, לכן אנו ממליצים לבדוק את כל הכפתורים שעשוים ליצור "הדלקה" לכיירים ולבדוק אם תקוע שם לכלוך.
     
  • איפוס החשמל: אחרי הפסקת חשמל או בגלל מתח שהשתנה בבית לפתע, נר ההדלקה והצתה של הכיריים עשוי להתחיל לעבוד וללא הפסקה. זה קורה בגלל שאריות ועומס חשמל. מה שצריך לעשות הוא לנתק את הכירים מהחשמל ולחבר אותן לאחר שיפסיקו ניסיונות ההדלקה.
     
  • נר הדלקה תקול: נר ההדלקה הוא הרכיב למעשה שעושה את הגיצ'ים ועשוי להפעיל את הכיירים ללא הפסקה, אם הוא תקול - פשוט צריך להחליף אותו באמצעות טכנאי גז.
     
  • רטיבות לאחר ניקוי הכיריים: אם בדיוק עשיתם ניקוי לכיריים באותו היום או יום קודם, זה ללא ספק רלוונטי בעבורכם. מים ידועים בתור מולכי חשמל ובמידה ונשארו מים באזור ההצתה של הגז, הם סוגרים מעגל וגומרים להפעלה חוזרת ונשנית ללא הפסקה. מה שצריך לעשות הוא לייבש את הכיירים, אם זה ממשיך - קיימת אפשרות שיש צורך בתיקון כיירים גז.

מהו מחיר תיקון מצת גז כיריים שאינו מפסיק לעבוד?

מחיר תיקון מצת גז בכיירים נע בין 200 - 300 ש"ח, למעשה יש צורך בהחלפה של נר ההדלקה או במצת עצמו, שניהם מבחינת עלויות אינם יקרים, אך העבודה והגעת טכנאי הגז קובעים מחיר ריאלי לתיקון התקלה.


מחיר תיקון מצת גז לא מפסיק

מחיר תיקון מצת גז לא מפסיק: 250 ₪

טווח מחיר גבוה 300 ₪

טווח מחיר נמוך 200 ₪

האם יש אחריות על מצת גז שלא מפסיק?

תקופת אחריות של כיירים גז נעה בין חצי שנה לשנה וחצי, מה שנותן לנו ממוצע של שנה אחריות. כמובן זה עשוי להשתנות מבין יבואן ליבואן אחר. תקלה מסוג החלפת מצת כיריים לרוב נכללת במסגרת האחריות. במידה ורכשתם לאחרונה כיריים חדשות, בדקו את האחריות שלכם. במידה ואין לכם אחריות, אנחנו כאן בשבילכם.
 

משך תקופת האחריות הממוצעות:
שנה וחצי אחריות שנה אחריות חצי שנה אחריות
גרף תקופת אחריות
⚠️ בעלי המקצוע אינם מחויבים לספק תקופת אחריות כלשהי, והיא ניתנת לשיקולם הבלעדי.