צריכים טכנאי גז? השאירו לנו פרטים וכבר נחזור!

תיקון כיריים גז

הכיריים לא עובדות? לא בטוחים מה התקלה וכיצד לתקן אותה? הזמינו עוד היום טכנאי כיריים גז לצורך תיקון כיריים גז תוך ביצוע השוואת מחירים וקבלת מספר הצעות שונות.

תיקון כיריים גז ע"י טכנאי כיריים גז מקצועי

רגע לפני שאתם מחליטים להחליף את הכיריים המטבח בחדשות, דעו כי את מרבית התקלות ניתן לתקן, כאשר ברוב המקרים העלות תהיה סבירה למדי ומשתלמת הרבה יותר מאשר רכישה של כיריים חדשות.

 

יחד עם זאת חשוב לציין כי תיקון גז חייב להתבצע על ידי טכנאי מוסמך ומורשה אשר יודע לספק מענה מקיף לכל תקלה בכיריים תוך ביצוע עבודה בטוחה ואחראית. בעזרת הפורטל שלנו, תוכלו לקבל עד שלוש הצעות שונות בעבור תיקון כיריים גז מכל סוג, דגם וגודל וכך תוכלו לחסוך בעלויות ולהמשיך רק עם ההצעה המשתלמת ביותר שהתקבלה.

 

תיקון כיריים גז

מחירון תיקון כיריים - גלו את המחירים:

תקלות בכיריים גז הן דבר שכיח ורוב הטכנאים בתחום מספקים כיום מענה לכל תקלה ותקלה, כולל החלפה של רכיבים שונים בהתאם לדגם הכיריים שלכם. חשוב לזכור כי המחירים המוצגים כאן אינם סופיים ועשויים להשתנות מטכנאי לטכנאי או בהתאם למקרה ספציפי זה או אחר.

תיקון כיריים גז - מחירים ועלויות

עלות פתיחת סתימה בכיריים

שימוש במחט מיוחדת לצורך פתיחת הסתימה שנוצרה.


200 - 400 ש"ח
מחיר תיקון של כפתורי ההצתה בכיריים

תיקון או החלפה של כפתור שאינו תקין.


200 - 300 ש"ח
כמה עולה לתקן דליפת גז בכיריים?

איתור מקור הדליפה ותיקונה, כולל בדיקת תקינות של צינור הגז.


250 - 350 ש"ח
עלות החלפת טרמוקפל

פירוק החיישן הקיים והחלפתו בחדש, כולל את עלות החיישן.


300 - 500 ש"ח
תיקון מצת כיריים גז

תיקון המצת ובדיקת תקינה מערכת ההצתה בסיום.


300 - 500 ש"ח

הדפס מחירון

אלו הן התקלות הנפוצות ביותר בכיריים גז:

יש לא מעט תקלות בכיריים גז אך כעת נכיר את התקלות הנפוצות ביותר בתחום. אם זיהיתם את התקלה שלכם ברשימה הבאה, אל תהססו ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע בתיקונה:

  • הלהבה לא נדלקת בכלל: לא יוצא גז מהכיריים? אתם מנסים לסובב את כפתור ההפעלה של הכיריים אך המצת אינו מגיב? תמיד קיימת האפשרות שנגמר הגז או שהצינור סגור. קיימת גם האפשרות שהמצת קיבל מכה ממחבת או סיר בזמן הבישול או שהוא פשוט לא ממוקם טוב על הכיריים ולכן לא פועל כשורה. במצב זה תוכלו להזמין טכנאי שיבדוק את מערכת ההצתה של הכיריים ויאתר את מקור התקלה.
     

  • ריח חזק של גז מהכיירים: אם הרחתם ריח של גז מאזור המטבח, כדאי שתבדקו האם קיימת דליפת גז מהכיריים. ישנן מספר סיבות לתקלה זו, החל מהתקנה לקויה ועד בלאי של הצינור.
     

  • להבה לא נדלקת באחד מהמבערים: במצב זה ייתכן שישנה תקלה בחיישן הבטיחות המכונה טרמוקפל. לרוב תקלה זו נגרמת בשל ניקוי של הכיריים עם חומרי ניקיון שאינם מתאימים וגורמים נזק לרכיבי הכיריים.
     
  • אי אפשר לסובב את הכפתור: כפתור תקוע בכיריים גז זו תקלה שכיחה למדי ויכולה להיגרם בין היתר בשל לכלוך שהצטבר או בלאי טבעי.

 

להלן רשימה של שירותי תיקון והחלפת רכיבים בכיריים:

מה משפיע על מחיר העבודה?

כיצד מתמחר טכנאי כיריים גז את עבודתו ומה משפיע על המחיר? ישנם מספר מרכיבים מרכזיים לכך. הראשון שבהם הוא סוג העבודה מאחר וישנן עבודות פשוטות יחסית ועבודות מורכבות יותר הדורשות פתיחה של הכיריים ובדיקת הרכיבים הפנימיים. דבר נוסף אשר משפיע על המחיר הוא עלות חלקי החילוף ולמעשה לכל דגם של כיריים יש חלק המתאים לו.

 

ככל שהחלק יהיה יקר יותר, המחיר הכללי שתקבלו בהצעת המחיר יהיה גבוה יותר. כמו כן, מועד הזמנת תיקון כיריים גז גם משפיע על עלות העבודה ולכן במידה וניתן, נמליץ להזמין את הטכנאי בשעות הביקור המקובלות ולהימנע מהזמנתו בסופי השבוע, מועדי חג או בשעות הערב המאוחרות.

 

תיקון כיריים גז

מה גורם לבעיות בכיריים גז?

יש סיבות רבות ומגוונות לבעיות בכיריים החל מבלאי טבעי של אחד מהרכיבים שמונע עבודה תקינה ועד לניסיונות ניקוי של הכיריים באמצעות חומרי שאינם מתאימים למטרה זו, כמו למשל שימוש מוגבר במסיר שומנים. כאמצעי ראשוני למניעת הזמנת שירות תיקון כיריים גז -  תמיד כדאי לוודא שצינור הגז שמוביל אל הכיריים פתוח ושאף אחד מבני הבית לא סגר אותו וכמובן לבדוק שלא נגמר הגז.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706234

שאלות נפוצות על תיקון תקלות בכיריים גז:

מעוניינים לתקן את הכיריים שלכם? הנה מספר שאלות נפוצות שנשאלו על ידי גולשי האתר. בכל מקרה בו יש לכם שאלות נוספות, נשמח להפנות אתכם אל טכנאי כיריים גז סאוטר, בוש, סימנס, אלקטרולוקס ומותגים נוספים - לצורך קבלת מידע והצעת מחיר מסודרת.

איך אדע אם אתם מתקנים את הדגם שברשותי?

ניתן למצוא דרך האתר שלנו שירותי תיקון של כיריים גז מכל סוג ודגם כולל תיקון כיריים גז סאוטר, בוש, סימנס, סאוטר, אלקטרולוקס וחברות נוספות.


כמה זמן לוקח לתקן את הכיריים?

ברוב המקרים בין רבע שעה לשעה, תלוי בסוג התקלה ובמיומנות הטכנאי.


האם ניתן למצוא באתר מענה גם עבור כיריים תעשייתיים?

חלק גדול מהטכנאים שעובדים איתנו מספק שירותי תיקון כיריים גז תעשייתיים אך תלוי מאוד בסוג התקלה. צרו איתנו קשר ונדאג לאתר עבורכם את הטכנאי המתאים לעבודה זו.