צריכים טכנאי גז? השאירו לנו פרטים וכבר נחזור!

החלפת טרמוקפל

גלו מהו תפקידו של הטרמוקפל, כמה עולה להחליפו ומתי צריך לבצע את ההחלפה. בנוסף, ניתן להזמין טכנאי גז מקצועי דרכנו, לאחר ביצוע השוואת מחירים.

מה זה טרמוקפל ומה תפקידו?

טרמוקפל הוא למעשה חיישן בטיחות שתפקידו הוא לעצור את הזרימה של הגז במצבים בהם הלהבה כבתה ולאפשר לנו לבצע שימוש בטוח יותר בכיריים בעת תהליכי הבישול השונים. אם לחצתם על כפתור ההצתה של הגז, עזבתם אותו כאשר הלהבה נדלקה ואז גיליתם שהלהבה נכבית, כנראה שיש צורך לבצע החלפה של חיישן הבטיחות מאחר והוא התקלקל.
 

החלפת טרמוקפל בכיריים גז

מדוע חשוב לבצע החלפת טרמוקפל בכיריים גז?

כפי שהסברנו קודם לכן, טרמו קפל הוא חיישן בטיחות שתפקידו הוא למנוע אסון. אם למשל, ישנו משב רוח מאחד החלונות במטבח אשר מכבה את האש של הכיריים, תפקידו של החיישן הוא לנתק את אספקת הגז ולמנוע מהגז להמשיך ולזרום.

 

מצב נוסף בו הלהבה עשוי לכבות באופן פתאומי הוא כאשר המים זולגים מאחד הסירים ומכבים את האש. גם במצב זה, חשוב שהגז יכבה וזרימתו תיעצר. החלפת טרמוקפל בכיריים גז היא אחת מהעבודות הנפוצות ביותר של כל טכנאי אשר מספק שירותי תיקון כיריים גז. בפסקה הבאה נדבר על המחירים והעלויות של עבודה זו.

מחיר החלפת טרמוקפל - כמה זה יעלה?

אז כמה צפויה לעלות העבודה? טווח המחירים בעבור החלפת טרמוקפל, נע ברוב המקרים בין 300 ש"ח ל-500 ש"ח, כאשר המחיר כולל את רכישת הרכיב, פירוק חיישן הבטיחות הישן והרכבת החיישן החדש. ייתכנו שינויים במחיר בין טכנאי גז אחד למשנהו וגם בעקבות סוג הכיריים אך לרוב המחיר לא יעלה על 500 ש"ח.

מחיר ממוצע להחלפת טרמוקפל בכיריים

מחיר ממוצע להחלפת טרמוקפל בכיריים: 400 ₪

טווח מחיר גבוה 500 ₪

טווח מחיר נמוך 300 ₪

החלפת חיישן בטיחות בכיריים - מידע שחשוב להכיר

החלפת טרמוקפל חייבת להתבצע על ידי חברה מקצועית או טכנאי גז מוסמך שיודע איך לבצע את העבודה בצורה נכונה ומקצועית. מדוע? מכיוון שהתקנה לקויה עשויה לגרום לכך שהחיישן ייפגע ונצטרך להחליף אותו שוב לאחר זמן קצר.

 

את החיישן חשוב להתקין בזווית מסוימת (45 מעלות) מאחר ובזווית זו הוא מוגן ממצבים שבהם התפשטה האש בכיריים. בנוסף, נהוג כי טכנאי הגז מסמן את קצה הטרמו קפל אשר בא במגע עם האש בצבע ירוק על מנת ליצור הפרדה בין חלק זה לבין שאר החיישן, מאחר ובמידה ושאר החיישן נוגע באש אנו עשויים לגרום לו לנזק.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706234

מצאו טכנאי מקצועי להחלפת טרמוקפל בכיריים

זקוקים להחלפה של חיישן הביטחות? לא משנה איזה כיריים יש אצלכם במטבח, אנו נוכל לסייע לכם במציאת טכנאי גז מומלץ המתאים ביותר לביצוע עבודה זו. כפי שבוודאי הבנתם, החלפת טרמו קפל היא עבודה הדורשת ניסיון ומיומנות ולכן כדאי לבחור גורם מקצועי שכבר ביצע עבודות מסוג זה בעבר.

 

אנו עובדים עם טובי הטכנאים מכל אזורי הארץ ומאפשרים לכם לבצע השוואת מחירים ולקבל עד שלוש הצעות שונות. כך למעשה תוכלו להשוות בין טכנאי גז ולהמשיך לביצוע העבודה רק עם מי שסיפק את ההצעה המשתלמת ביותר.