צריכים טכנאי גז? השאירו לנו פרטים וכבר נחזור!

תיקון צינור גז

באילו מצבים נדרש לתקן את צינור הגז וכמה תעלה עבודה כזו? גלו את כל המידע בנושא והזמינו טכנאי גז מקצועי ומומלץ המספק שירות באזור המגורים שלכם, תוך ביצוע השוואת מחירים.

שירותי תיקון צינור גז במחיר זול

במקרה בו נתקלתם בתקלה מסוימת בצינור הגז ואתם זקוקים לתיקון גז מקצועי, תוכלו להיעזר בפורטל 'אייגז' על מנת לאתר את הטכנאי המתאים ביותר לתיקון הצנרת. אנו מאפשרים לכם לקבל מספר הצעות מחיר מטכנאים שונים בעבור תיקון צינור גז בין אם הוא ממוקם מחוץ לבית, בתוך הבית או מתחת למרצפות. השאירו פרטים בטופס המופיע בעמוד זה ואנו נחזור אליכם עם כל הפרטים בהקדם.

 

תיקון צינור גז

כמה עולה לתקן צינור גז?

המחיר עבור עבודה זו נע בדרך כלל בין 200 ש"ח ל-400 ש"ח כאשר המחיר מתייחס למקרים בהם לא נדרש לבצע הרמה של של מרצפות על מנת להגיע אל הצנרת אשר חבויה מתחת. במצבים כאלה העלות תתייקר בכמה מאות שקלים, בהתאם לכמות המרצפות שנדרש להסיר ומורכבות העבודה.

 

מחיר ממוצע לתיקון צינור גז

מחיר ממוצע לתיקון צינור גז: 300 ₪

טווח מחיר גבוה 400 ₪

טווח מחיר נמוך 200 ₪

מתי נצטרך לתקן את הצינור?

תיקון הצינור נדרש במצבים שבהם הצנרת כבר בלויה וישנה מאחר וכאשר הצינור אינו תקין, הדבר עשוי לייצר דליפת גז בבית. ברוב המקרים, נעלה על התקלה בעת הזמנת בדיקת גז סטנדרטית אשר מתבצעת כל כמה שנים אך כמובן שבמידה ויש חשד לדליפה או מתעוררת בעיה בעת השימוש במוצרי הגז השונים (כיריים, גריל גז, טאבון וכדומה) מומלץ לא לקחת סיכון מיותר ולהזעיק טכנאי גז.

מי אחראי על תיקון צינור גז?

הגורם אשר אחראי על תיקון צינור גז הוא טכנאי גז מוסמך. חל איסור על ביצוע עבודות מסוג זה באופן עצמאי וזאת מאחר והן דורשות ידע ומקצועיות רבה. כל טכנאי גז נדרש לעבור הכשרות מקצועיות וקורסים שונים על מנת לטפל במערכת הגז הביתית ועבודה שאינה מתבצעת על ידי טכנאי, עשויה לגרום בהמשך לתקלות שונות החל אספקת גז נמוכה למכשירים השונים ועד לדליפות גז שהן למעשה סכנה של ממש לדיירי הבית.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706234

האם תיקון צינור גז מצריך הרמת מרצפות?

לא בכל מצב אנו נידרש לפרק ולהרים מרצפות מהרצפה בבית מאחר ומאוד תלוי היכן ממוקמת צנרת הגז. במקרים מסוימים היא ממוקמת בסמוך לפאנלים מעל הרצפה ובמקרים אחרים (בבתים פרטיים למשל) היא ממוקמת מחוץ לבית ולכן עבודת החלפת צינור הגז תהיה פשוטה יותר. אך במידה והתשתית של הגז ממוקמת מתחת לבלטות והמרצפות - נדרש להסירן על מנת לאפשר גישה נוחה לביצוע ההחלפה.